Illustrated Travel Posters / Blog 01.
Τέσσερις εβδομάδες, κάτι λιγότερο από ένα μόλις μήνα, έχουν μείνει για την έκθεση “Εικονογραφημένη Ταξιδιωτική Αφίσα” (11 Ιουλίου) και σε αυτό εδώ το χώρο, κάθε Τετάρτη, θα σας κρατώ ενήμερους για οτιδήποτε σχετικό.Πίσω, εκεί που ξεκίνησαν όλα.
Ξεκινώντας τις ετοιμασίες για την έκθεση, το πρώτο και σημαντικότερο κομμάτι που έπρεπε να διεκπεραιωθεί ήταν αναμφίβολα οι ίδιες οι αφίσες. Δεν μιλώ φυσικά για τη δημιουργία, αυτή έχει ολοκληρωθεί εδώ και μήνες, αλλά για την παραγωγή του υλικού προϊόντος. Τα πόστερ της σειράς, σε αντίθεση με την παραδοσιακή εικονογράφηση - ζωγραφική, σχεδιάζονται ψηφιακά οπότε για να εκτεθούν θα πρέπει πρωτίστως να εκτυπωθούν.
Πρώτο πόστερ / Δεκέμβριος '15 |
Συνεχίζοντας τη σειρά, τον Αύγουστο του 2016 δούλευα κάθε νέα σύνθεση σε υψηλή ανάλυση, αλλά σχετικά συμβατικό μέγεθος (30x42). Στον επόμενο κύκλο (τέλη ‘16 αρχές ‘17) και για το σημαντικότερο αριθμό συνθέσεων αποφάσισα να χρησιμοποιήσω (όπου ήταν δυνατό) διανυσματικό σχεδιασμό (vector shapes) ώστε να εξασφαλίσω ότι το τελικό φυσικό προϊόν θα διατηρούσε όλες τις λεπτομέρειες του ανεξάρτητα από το τελικό μέγεθος εκτύπωσης.
Δεύτερος Κύκλος / Αύγουστος '16 |
Για την έκθεση θεώρησα κατάλληλο ένα μέγεθος εκτύπωσης στα 50χ70 εκ. (Περίπου B2 - ISO/DIN B Sizes) κάτι που σήμαινε ότι σίγουρα τα τρία πρώτα έργα, αλλά και αρκετά από τα επόμενα έπρεπε (το μαντέψατε φαντάζομαι) να επανασχεδιαστούν ώστε να είναι κατάλληλα για εκτύπωση στο νέο μεγάλο μέγεθος. Με αφορμή αυτή τη μικρή (αλλά επίπονη και χρονοβόρα) “αναποδιά” επισκέπτομαι αυτές τις ημέρες εκ νέου όλες τις συνθέσεις ενημερώνοντας τα assets με νέα, διανυσματικά, διορθώνοντας λαθάκια που μου είχαν ξεφύγει πρωτύτερα, και αλλάζοντας σημεία που δεν με ικανοποιούσαν πλέον. Αυτή είναι βλέπετε η “κατάρα” του ψηφιακού έργου. Μας δίνει πάντα τη δυνατότητα να επεμβαίνουμε στην πρωτότυπη σύνθεση διορθώνοντας, τροποποιώντας και αλλάζοντας οτιδήποτε δεν μας φαίνεται σωστό εκείνη τη δεδομένη στιγμή.
Η μόνη παρηγοριά για το χαμένο (ίσως) χρόνο είναι ότι και στην παραδοσιακή ζωγραφική δεν είναι ασυνήθιστο το φαινόμενο του να ζωγραφιστεί ο ίδιος πίνακας πολλές φορές, ενώ τα τελευταία χρόνια με τη χρήση εξειδικευμένων μηχανημάτων ανακαλύπτουμε πολλές δοκιμές πίσω από το τελικό στρώμα μπογιάς ακόμα και πασίγνωστων πινάκων.
Διορθώνοντας λεπτομέριες |
0 σχόλια: